درد دل
زیبا و خواندنی

شنبه 21 اسفند 1389
ن : زائری

درد دل

  کاش این زندگی پایان می گرفت

  کاش این دنیا پایان می گرفت

  کاش بارانی ببارد از آسمان

  بشوید سیاهی های ابن زمان

         -----------------------------------------------                                                                            نمیدونم                                                                                                                                                                                                                      نمیدونم با این همه نامردی با این همه تبعیض چه کار باید کرد

 به نظر شما با یک رفیقی که خودد بادست خودد سر کار گذاشتی و اون به خاطر اینکه جای خودش محکم بشه به تو پشت پا میزنه  چه کار باید کرد .

البته تو روزگاری که یک نفر به خاطر یک سری مسائل حزبی و گروهی ˛ همه چیز را بعد از سالها همکار بودن زیر پا می گذارد دیگر جای گله ای نیست .

روزگاری که یک جوان به جرم برادر بودن از کارش بر کنار میشه ، حق و حقوقش خورده میشه.

 روزگاری که تا هستی همه سوارد میشن ˛ از پشتت بالا میرن ˛  به همه جا میرسند ˛ مثلا  فلان چیز نمونه میشن ˛ لوح تقدیر می گیرن˛ اما میدونم˛ گذشت زمان باعث فراموشی میشه وآنها همه این چیزها و خیلی چیزهای دیگه را فراموش کرده اند.

خوب تو این روزگار ما هم خدایی داریم ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: روزگار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرنوشت و آدرس amiran7.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.